Har brug for et salg øge – Prøv det!

Telefonen er stadig den bedste og mest effektive måde at nå ud til folk. Det kan hjælpe med at generere mere salg og opbygge din virksomhed. Desværre de fleste mennesker kan lide ikke telefonen og bruger ikke det effektivt. For at blive mere kyndig hjælp af telefonen, skal du følge nogle grundlæggende retningslinjer og derefter praksis, praksis og derefter praksis nogle mere.
Ligesom alt andet, sælger ved hjælp af telefonen har ændret sig gennem årene. Den hårde sælge tilgang skære ikke det i dag. Med voicemail, telefonsvarere, tele-zappers og caller ID den gammeldags virker måde ikke længere.
Hvis du sælger en høj slutproduktet, forsøger at gøre det hele på den første indkaldelse ikke virker. Du skal gå gennem et par af faser at få din slutresultatet-salg. Først skal du introducere dig selv. Fortæl dem om dig, din virksomhed og dit produkt. Prøv at lave en aftale at gå yderligere i detaljer. Eller måske sende nogle oplysninger før du ringer igen. Flytte ét trin ad gangen giver kunden tid at blive fortrolig med dig og dit produkt. Det giver også din kunde tid at indse, hvor vigtigt din produkt er til dem.
Du skal være tryg og positiv. Som vi har fortalt mange af vores studerende, hvis du ikke har lyst til at komme på telefoner – ikke. At negativitet og manglende entusiasme vil komme igennem på telefon. Mange år siden, da jeg arbejdede i corporate Amerika som en receptionist min vejleder fortalte mig altid besvare telefon med et smil på. At smil overført til indtryk af kalderen modtaget når du kontakter en virksomhed.
Så vær sikker på, at en positiv holdning kommer igennem. Husk, det gamle ordsprog “du må først sælge dig selv, derefter sælge dit produkt”.
Også er af allerstørste betydning at vide, hvad du vil sige. Hvis du bruger et script, har det handy, men ikke bare læse den. Jeg kan fortælle straks, når et opkald, jeg får aflæse et script. Nedskrive en indledende redegørelse (for eksempel, Hej, mit navn er Susan fra Home Business Solutions. Jeg ringer om hjemmet du har til salg. Er du den person at tale med? Hvad er dit navn?). Gøre noter af point du skal dække. Praksis at sige hvad du ønsker at sige, indtil det kommer naturligt. Sørg for du gøre stærke udtalelser. Undgå ord: måske, kunne, men.
Du skal også vide dit produkt. Du er nødt til at opfatte sin værdi, før du kan overbevise nogen ellers. Du skal vide, hvad det gør, hvordan det fungerer, og være i stand til at beskrive det at lægmand kan forstå. Du skal også forklare fordelene ved dit produkt.
En af de første ting jeg gå over med vores studerende med hensyn til vores telefon script er at de skal lære at lytte, og jeg mener virkelig lytte. Du kan fortælle en masse om din kunde blot ved at høre hvad de siger. Også være sikker på, du bede deres navn, og derefter bruge den nu og da. Ikke overforbrug deres navn, fordi det kan blive meget irriterende. Min filosofi er, hvis jeg hader det, så vil en anden.
Sørg for at stille spørgsmål til at tilskynde dem til at tale om sig selv. Empathize. Dog ikke gøre en masse taler indtil du er sikker på du forstår. Lad dem gøre fleste taler.
Hvis du vælger en bestemt tidsramme at foretage dit opkald, eller gøre et bestemt antal opkald i en række, prøv at sige det lidt anderledes hver gang. Hvis du ikke du vil begynde at lyd forslidt, mister din glade stemme og lyde, som om du læsning en skrift. Så hvis det begynder at opstå, tage en pause eller stop for dagen.
Som vi diskuterede tidligere i denne artikel, hvis dit produkt er en high-end vil du gøre flere opkald til at etablere et forhold. Når du har gjort dette, og de kan huske hvem du er, indføre noget nyt om dit produkt. Holde en registrering af dine opkald og detaljer af hvad du diskuteret tidligere, så du ved hvor du står når du ringer igen. Da jeg arbejdede for en franchise virksomhed, holdt jeg et referat af hvert opkald, der kom ind fra franchisetagere eller opkald jeg har lavet. Først, min arbejdsgiver var overrasket over størrelsen af den viden jeg fik om franchisetagere på mine fingerspidser, og vigtigere franchisetagerne føltes som om de var den eneste, jeg kendte dem så godt.
Ved hjælp af telefon kan hjælpe dig med at få gentage forretning. For visse produkter, kan du ringe kunder for at se, hvordan de laver med produktet. Måske er der yderligere spørgsmål du kunne svare eller problemer kan du muligvis løse.
Hvis alt går godt, har du en glimrende lejlighed til at introducere dine nyeste produkt, og forhåbentlig gøre en anden salg. Dette er også et godt tidspunkt at bede om henvisninger. Selvom opfølgende opkald ikke betale lige væk, du opbygge et forhold til denne debitor. Husk det er meget nemmere at holde en happy end at finde en anden kunde. Din opfølgning også bygger troværdighed med dine kunder.
Gør ovenstående vil give virksomheden et løft.
Copyright 2003 DeFiore virksomheder

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *